ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "C-H activation"
C-H activation
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Josef Valenta CSc.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta
62 předmětů
180 publikací
Předměty
class
Pedagogika osobnostně sociálního rozvoje
+7
APD100025 |
Filozofická fakulta
class
Základy pedagogiky osobnostně sociálního rozvoje
APD160064 |
Filozofická fakulta
class
Didaktika osobnostní a sociální výchovy
+7
APD50014 |
Filozofická fakulta
class
Scénické postupy v edukaci
+2
APD510029 |
Filozofická fakulta
class
Kooperace a týmová spolupráce
+1
APD519022 |
Filozofická fakulta
class
Praktikum sociální výchovy a primární prevence
+1
APE516053 |
Filozofická fakulta
class
Sociální dovednosti pedagoga
+1
APE516068 |
Filozofická fakulta
class
Základy pedagogického výzkumu
APD100050 |
Filozofická fakulta
class
Systémy osobnostně sociálního rozvoje
APD300027 |
Filozofická fakulta
class
Metody osobnostně sociálního rozvoje
APD300040 |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (52)
Publikace
publication
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Akce Kameny - StB a fiktivní státní hranice
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Výzkum didaktického myšlení učitelů v oblasti témat osobnostní a sociální výchovy
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Jádrové činnosti - spojnice na ose "cíl" a "metoda" osobnostní a sociální výchovy.
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Kurikulum pregraduálního učitelského studia: od obecnějších východisek k sociálně-vztahové dimenzi
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Edukační dramatika a její možnosti v práci s růzností
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Edukační dramatika a její možnosti pro práci s růzností
2020 |
Filozofická fakulta
publication
O situacích zvaných dramatickými
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Divadlo nebo život! aneb Metafora divadla jako prostředek poznávání
2019 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (170)
Loading network view...