ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Sequential"
Sequential
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Martin Kursch Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
26 publikací
27 předmětů
Publikace
publication
Zhodnocení efektivity Co-Teachingu
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Virtual co-teaching and future teachers
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodika: Virtuální co-teaching aneb tandemová výuka jiným způsobem
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
VIRTUAL CO-TEACHING IN PRIMARY SCHOOL - A CASE STUDY
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Efficiency of virtual co-teaching
2022 |
Pedagogick á fakulta
publication
Výzkum efektivity virtuálního co-teachingu
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Longitudinal Co-teaching Projects - Scoping Review
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Impact of a One-Off Demonstration on the Use of ICT in the Teaching of Andragogy Students on Their Change of Attitude Towards the Use of ICT in Education
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Skrytý potenciál virtuálního co teachingu
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (16)
Předměty
class
Teorie a praxe školského managementu I
OKBU1U104A |
Pedagogická fakulta
class
Oborová didaktika informačních technologií**
OCDU19DV21 |
Pedagogická fakulta
class
Oborová didaktika informačních technologií II
OCDU19DV30 |
Pedagogická fakulta
class
Organization Behaviour
+2
OENQQ2109Z |
Pedagogická fakulta
class
Teorie a praxe školského managementu II
OKBU1U109A |
Pedagogická fakulta
class
Základy metodologie výzkumu I
OKBU1U112A |
Pedagogická fakulta
class
Teorie a praxe školského managementu III
OKBU1U115A |
Pedagogická fakulta
class
Základy metodologie výzkumu II
OKBU1U119A |
Pedagogická fakulta
class
Informační technologie v řízení
+1
OKN01U119A |
Pedagogická fakulta
class
Projektový management
+1
OKN01U166B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (17)
Loading network view...