ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Comparative Research"
Comparative Research
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková Ph.D. et Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
22 studijních programů
131 předmětů
142 publikací
Studijní programy
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávání
+1
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
Načíst další studijní programy (12)
Předměty
class
Comparative Education
OENPP1705Z |
Pedagogická fakulta
class
Comparative Pedagogy
OINP1P103A |
Pedagogická fakulta
class
Methodology of Educational Research I
OINP1P104A |
Pedagogická fakulta
class
Metodologie pedagogického výzkumu I
+14
OINQ3P014A |
Pedagogická fakulta
class
Základy pedagogického výzkumu
O02214012 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomový seminář
+5
O02314026 |
Pedagogická fakulta
class
General Education and Didactics
+1
OENPP141 |
Pedagogická fakulta
class
Development and Use of Didactical Tests
+2
OENPP1709Z |
Pedagogická fakulta
class
Obecná pedagogika
+5
OIBQ3P011A |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů I
+2
OIBQ3P015A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (121)
Publikace
publication
Cross-Country Heterogeneity in Students' Reporting Behavior: The Use of the Anchoring Vignette Method
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
+1
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
An Examination of Different Methodological Approaches in Student School Behavior Research: The Issue of the Incomparability of Student Self-assessments
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the comparability of self-reported knowledge using the overclaiming technique
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Aplikace metody ukotvujících vinět v pedagogickém výzkumu : přehled literatury a metodologická doporučení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
The (in) comparability of ICT knowledge and skill self-assessments among upper secondary school students: The use of the anchoring vignette method
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Řešení nesrovnatelnosti hodnocení ICT znalostí a dovedností žáků skrze ukotvující viněty
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Testing the specification of parametric models by using anchoring vignettes
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Studying the Effectiveness of School-based Universal Prevention Interventions in the Czech Republic and Slovakia
2014 |
1. lékařská fakulta
Načíst další publikace (132)
Loading network view...