ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "identifies"
identifies
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková Ph.D. et Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
22 studijních programů
131 předmětů
142 publikací
Studijní programy
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávání
+1
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
Načíst další studijní programy (12)
Předměty
class
Základy pedagogického výzkumu
O02214012 |
Pedagogická fakulta
class
General Education and Didactics
+1
OENPP141 |
Pedagogická fakulta
class
Methodology of Educational Research I
OINP1P104A |
Pedagogická fakulta
class
Metodologie pedagogického výzkumu I
+14
OINQ3P014A |
Pedagogická fakulta
class
Diplomový seminář
+5
O02314026 |
Pedagogická fakulta
class
Comparative Education
OENPP1705Z |
Pedagogická fakulta
class
Development and Use of Didactical Tests
+2
OENPP1709Z |
Pedagogická fakulta
class
Obecná pedagogika
+5
OIBQ3P011A |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů I
+2
OIBQ3P015A |
Pedagogická fakulta
class
Seminář k přípravě bakalářské práce (pedagogika)
+5
OIBQ3P049A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (121)
Publikace
publication
How Do Learners Perceive and Evaluate Their Digital Skills?
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
+1
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the comparability of self-reported knowledge using the overclaiming technique
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
A Successful Strategy for Linking Anonymous Data from Students' and Parents' Questionnaires Using Self-Generated Identification Codes
2017 |
Pedagogická fakulta, 1. lékařská fakulta
publication
Řešení nesrovnatelnosti hodnocení ICT znalostí a dovedností žáků skrze ukotvující viněty
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Subjektivní hodnocení problémů s pohybem : Užití parametrického modelu metody ukotvujících vinět
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Kombinace opiodních analgetik na lékařský předpis s alkoholem nebo jinou návykovou látkou
2012 |
Pedagogická fakulta, Fakulta tělesné výchovy a sportu
publication
UNIVERSAL SCHOOL-BASED PREVENTION INTERVENTION AND ALCOHOL USE
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Digital Literacy: How do learners perceive and evaluate their digital skills
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (132)
Loading network view...