ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "self-reflection"
self-reflection
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková Ph.D. et Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
22 studijních programů
131 předmětů
142 publikací
Studijní programy
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávání
+1
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
Načíst další studijní programy (12)
Předměty
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů I
+2
OIBQ3P015A |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika pedagogických věd I
+5
OINQ3P015A |
Pedagogická fakulta
class
Základy pedagogického výzkumu
O02214012 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomový seminář
+5
O02314026 |
Pedagogická fakulta
class
General Education and Didactics
+1
OENPP141 |
Pedagogická fakulta
class
Comparative Education
OENPP1705Z |
Pedagogická fakulta
class
Development and Use of Didactical Tests
+2
OENPP1709Z |
Pedagogická fakulta
class
Obecná pedagogika
+5
OIBQ3P011A |
Pedagogická fakulta
class
Seminář k přípravě bakalářské práce (pedagogika)
+5
OIBQ3P049A |
Pedagogická fakulta
class
Příprava a odevzdání bakalářské práce (pedagogika)
+5
OIBQ3P061A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (121)
Publikace
publication
Enhancing the comparability of self-reported knowledge using the overclaiming technique
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
The (in) comparability of ICT knowledge and skill self-assessments among upper secondary school students: The use of the anchoring vignette method
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Možností využití metody ukotvujících vinět při měření podvádění žáků ve školách
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Zjišťování porozumění textu v angličtině : Jaké možnosti dává využití metody ukotvujících vinět?
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the comparability of self-reported knowledge using the overclaiming technique
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Self-assessment of learning English as a Foreign Language (EFL): A literature review
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Foreign language learning motivation and the socioeconomic status of Czech lower secondary students: An analysis of mediating factors
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining how students overclaim their English as a foreign language knowledge: A novel use of the overclaiming technique
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
A Comparison of Response Styles Between Different Groups of Czech and New Zealand Students Participating in PISA 2018
+2
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining Paradoxical Associations Between Students' Questionnaire Responses and Their Achievement Across PISA Cycles: The Case of Teacher Support
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (132)
Loading network view...