ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "computer game"
computer game
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. Martin Modrák Ph.D.
Akademický pracovník na 2. lékařská fakulta
2 předměty
24 publikací
Předměty
class
VP - Úvod do umělé inteligence v medicíně
DV11254 |
2. lékařská fakulta
class
VP - Bayesovské statistické modely a workflow v jazyku Stan
DV11255 |
2. lékařská fakulta
Publikace
publication
To Plan or to Simply React? An Experimental Study of Action Planning in a Game Environment
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Sarah and Sally: Creating a Likeable and Competent AI Sidekick for a Videogame
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Generating Side Quests from Building Blocks
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Spice it up! Enriching Open World NPC Simulation Using Constraint Satisfaction
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
An AI system for large open VirtualWorld
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Modular Behavior Trees: Lanuage for Fast AI in Open-World Video Games
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Smart Areas: A Modular Approach to Simulation of Daily Life in an Open World Video Game
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Planning and Reactive Agents in Dynamic Game Environments: An Experimental Study
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
HTN or State Space - Who Should Do Planning in Your Game?
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (14)
Loading network view...