ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "brand name"
brand name
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. Ing. Petra Audy Martínek Ph.D.
Akademický pracovník na Fakulta sociálních věd
1 předmět
4 publikace
Předmět
class
Social Media: Strategy, Tactics and Analytics
JJB631 |
Fakulta sociálních věd
Publikace
publication
Sensitive to Sources: Generation Z Consumer's Engagement Practices on Social Media
2022 |
Fakulta sociálních věd
publication
Mapping Methods of Research on Consumer Engagement with Brands on Social Media: A Literature Review
2021 |
Fakulta sociálních věd
publication
Digital practices tracing: studying consumer lurking in digital environments
2023 |
Fakulta sociálních věd
publication
Book review: Qualitative Research in Digital Environments: A Research Toolkit [2017] New York: Routledge Caliandro A.; Gandini, A.
2018 |
Fakulta sociálních věd
Loading network view...