ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Research design"
Research design
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
Mgr. Tereza Tetourová
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
16 publikací
Publikace
publication
Multimedia Materials for Social Skills Development of Children with Autism Spectrum Disorder - Lessons Learned from Their Development
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Interactive multimedia materials for social skills development of children with ASD (work in progress)
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Extrinsically Integrated Instructional Quizzes in Learning Games: An Educational Disaster or Not?
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Visual customization in serious games and its effect on learning outcomes: a study with children
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
Načíst další publikace (6)
Loading network view...