ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Serious game"
Serious game
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
Mgr. Tereza Hannemann Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
5 předmětů
29 publikací
Předměty
class
AI v kontextu
NAIL127 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Konstrukce herního zážitku
NCGD005 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Metody kvalitativního výzkumu pro technické a humanitní obory
NAIL129 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Elements of AI+
NAIL130 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Empirický výzkum pro technické a pedagogické obory
NPED047 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Publikace
publication
History, Heritage, and Memory in Video Games: Approaching the Past in Svoboda 1945: Liberation and Train to Sachsenhausen
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Cognitive Impact of Emotional Design in Educational Video Games for Children
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Children like it more but don't learn more: Effects of esthetic visual design in educational games
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9 - 10 years of age: work in progress
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
Načíst další publikace (19)
Loading network view...