ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "digital games"
digital games
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
Mgr. Tereza Hannemann Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
5 předmětů
29 publikací
Předměty
class
AI v kontextu
NAIL127 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Metody kvalitativního výzkumu pro technické a humanitní obory
NAIL129 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Elements of AI+
NAIL130 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Konstrukce herního zážitku
NCGD005 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Empirický výzkum pro technické a pedagogické obory
NPED047 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Publikace
publication
Children Like It More but Don't Learn More: Effects of Visual Design of Multimedia Learning Materials on Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
You like it, you learn it: affectivity and learning in competitive social role play gaming
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Teaching Contemporary History with Czechoslovakia 38-89: Assassination
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Československo 38-89: Využití počítačové simulace pro výuku dějepisu
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Principles of Computers and the Internet - Model Lessons for Primary School Children: Experience Report
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
History, Heritage, and Memory in Video Games: Approaching the Past in Svoboda 1945: Liberation and Train to Sachsenhausen
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (19)
Loading network view...