ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "D+"
D+
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
prof. PaedDr. Radka Wildová CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
52 předmětů
140 publikací
Předměty
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I
+1
O01215154 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí II
+1
O01215155 |
Pedagogická fakulta
class
Souvislá pedagogická praxe v 1. ročníku ZŠ
+1
O01215268 |
Pedagogická fakulta
class
Předškolní elementární čtení a psaní
O07215096 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvíjení čtenářské pregramotnosti
+3
OB7215304 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj počáteční gramotnosti
+1
OBSP18380 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční čtenář. gramotnosti I
+1
OCRN17UC40 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční čtenář. gramotnosti II
+1
OCRN17UC51 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti
OCRN20UC26 |
Pedagogická fakulta
class
Primární pedagogika
+1
OD0115001 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (42)
Publikace
publication
Digitalizing Teaching and Learning in Light of Sustainability in Times of the Post-Covid-19 Period: Challenges, Issues, and Opportunities
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Literacy Development through Mobile Learning Technologies in Primary Education: A Systematic Literature Review Survey
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Empowering young readers: the effect of mobile learning technologies on reading literacy skills in primary education
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v ČR při výuce čtení a psaní během pandemice COVID-19
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
An Investigation of the Effect of Flipped-Jigsaw Learning Classroom on Primary Students’ Autonomy and Engagement in E-Learning Context and Their Perceptions of the Flipped-Jigsaw Learning Classroom
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Modernism and Postmodernism Concepts in Education: Its Impact on EFL Students' Autonomy and Implication for EFL Teachers
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v České republice při vzdělávacím procesu čtení a psaní během pandemie COVID-19
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
AUDIT ZNAČKY KVALITY V DĚTSKÉ SKUPINĚ
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
EXPERIENCES OF PARENTS OF FIRST GRADERS IN CZECH REPUBLIC PERCEIVE EDUCATIONAL PROCESS OF READING AND WRITING DURING COVID-19 PANDEMIC
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (130)
Loading network view...