ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "počátek školní docházky"
počátek školní docházky
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. PaedDr. Radka Wildová CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
52 předmětů
140 publikací
Předměty
class
Předškolní elementární čtení a psaní
O07215096 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj počáteční gramotnosti
+1
OBSP18380 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I
+1
OKMN0N143A |
Pedagogická fakulta
class
Akční výzkum v SC1
OPMZ0N163C |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I
+1
O01215154 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí II
+1
O01215155 |
Pedagogická fakulta
class
Souvislá pedagogická praxe v 1. ročníku ZŠ
+1
O01215268 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvíjení čtenářské pregramotnosti
+3
OB7215304 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční čtenář. gramotnosti I
+1
OCRN17UC40 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční čtenář. gramotnosti II
+1
OCRN17UC51 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (42)
Publikace
publication
Rozvoj čtenářství na počátku školní docházky
2004 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Digitalizing Teaching and Learning in Light of Sustainability in Times of the Post-Covid-19 Period: Challenges, Issues, and Opportunities
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Literacy Development through Mobile Learning Technologies in Primary Education: A Systematic Literature Review Survey
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Empowering young readers: the effect of mobile learning technologies on reading literacy skills in primary education
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v ČR při výuce čtení a psaní během pandemice COVID-19
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
An Investigation of the Effect of Flipped-Jigsaw Learning Classroom on Primary Students’ Autonomy and Engagement in E-Learning Context and Their Perceptions of the Flipped-Jigsaw Learning Classroom
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Modernism and Postmodernism Concepts in Education: Its Impact on EFL Students' Autonomy and Implication for EFL Teachers
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v České republice při vzdělávacím procesu čtení a psaní během pandemie COVID-19
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
AUDIT ZNAČKY KVALITY V DĚTSKÉ SKUPINĚ
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (130)
Loading network view...