ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "4"
4
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. PaedDr. Radka Wildová CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
52 předmětů
140 publikací
Předměty
class
Primární pedagogika
+1
OD0115001 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti
+1
OKB03N107A |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti
+1
OKB03N206A |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I
+1
OKMN0N143A |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj čtenářské pregramotnosti
+1
OKN01N133A |
Pedagogická fakulta
class
Pedagogický výzkum a metodologie
+1
OKN03N102A |
Pedagogická fakulta
class
Vztahy předškolního a primárního vzdělávání
+1
OKN03N205A |
Pedagogická fakulta
class
Vzdělávací politika
+1
OKNU1U121B |
Pedagogická fakulta
class
Seminář k pedagogické praxi
OPN03N306A |
Pedagogická fakulta
class
Literatura pro děti a média
OPN03Z308A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (42)
Publikace
publication
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Digitalizing Teaching and Learning in Light of Sustainability in Times of the Post-Covid-19 Period: Challenges, Issues, and Opportunities
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Literacy Development through Mobile Learning Technologies in Primary Education: A Systematic Literature Review Survey
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Empowering young readers: the effect of mobile learning technologies on reading literacy skills in primary education
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v ČR při výuce čtení a psaní během pandemice COVID-19
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
An Investigation of the Effect of Flipped-Jigsaw Learning Classroom on Primary Students’ Autonomy and Engagement in E-Learning Context and Their Perceptions of the Flipped-Jigsaw Learning Classroom
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Modernism and Postmodernism Concepts in Education: Its Impact on EFL Students' Autonomy and Implication for EFL Teachers
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v České republice při vzdělávacím procesu čtení a psaní během pandemie COVID-19
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
AUDIT ZNAČKY KVALITY V DĚTSKÉ SKUPINĚ
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (130)
Loading network view...