ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "PRES"
PRES
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. PaedDr. Radka Wildová CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
52 předmětů
140 publikací
Předměty
class
Předškolní elementární čtení a psaní
O07215096 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvíjení čtenářské pregramotnosti
+3
OB7215304 |
Pedagogická fakulta
class
Comparative education on the field of preschool and primary education and teacher training
OD0133019 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti
+1
OKB03N107A |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika rozvoje jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti
+1
OKB03N206A |
Pedagogická fakulta
class
Asistentská praxe k oborovým didaktikám I
+1
OKMN0N150A |
Pedagogická fakulta
class
Asistentská praxe k oborovým didaktikám II
+1
OKMN0N157A |
Pedagogická fakulta
class
Asistentská praxe k oborovým didaktikám III
+1
OKMN0N171A |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj čtenářské pregramotnosti
+1
OKN01N133A |
Pedagogická fakulta
class
Vztahy předškolního a primárního vzdělávání
+1
OKN03N205A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (42)
Publikace
publication
Rozvoj pregramotnosti a počáteční čtenářské gramotnosti v kurikulu evropských zemí
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Strategies for Developing Reading Pre-literacy in the Czech Republic
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Rozvoj čtenářské gramotnosti v předškolním období
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Digitalizing Teaching and Learning in Light of Sustainability in Times of the Post-Covid-19 Period: Challenges, Issues, and Opportunities
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Literacy Development through Mobile Learning Technologies in Primary Education: A Systematic Literature Review Survey
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Empowering young readers: the effect of mobile learning technologies on reading literacy skills in primary education
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v ČR při výuce čtení a psaní během pandemice COVID-19
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
An Investigation of the Effect of Flipped-Jigsaw Learning Classroom on Primary Students’ Autonomy and Engagement in E-Learning Context and Their Perceptions of the Flipped-Jigsaw Learning Classroom
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Modernism and Postmodernism Concepts in Education: Its Impact on EFL Students' Autonomy and Implication for EFL Teachers
2022 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (130)
Loading network view...