ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "computer game"
computer game
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. Jakub Gemrot Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
10 předmětů
74 publikací
Předměty
class
Umělá inteligence pro počítačové hry
NAIL122 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Procedurální generování obsahu počítačových her
+1
NAIL123 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Praktikum z herního vývoje v nativním kódu
NCGD007 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Praktikum z vývoje počítačových her
NSWI159 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Herní middleware
NSWI160 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Umělé bytosti 2
NAIL132 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Umělé bytosti
NAIL133 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Programování herních mechanik
NCGD003 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Realtime grafika na GPU
NPGR019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Publikace
publication
To Plan or to Simply React? An Experimental Study of Action Planning in a Game Environment
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
An AI system for large open VirtualWorld
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Modular Behavior Trees: Lanuage for Fast AI in Open-World Video Games
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Planning and Reactive Agents in Dynamic Game Environments: An Experimental Study
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
HTN or State Space - Who Should Do Planning in Your Game?
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
EmohawkVille: Towards Complex Dynamic Virtual Worlds
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Evolution of GameBots project
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
When Planning Should Be Easy: On Solving Cumulative Planning Problems
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Attentat 1942
Publikace bez př íslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (64)
Loading network view...