ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "affective theory"
affective theory
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
MgA. Ondřej Javora Ph.D.
Externí akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
21 publikací
Publikace
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Children like it more but don't learn more: Effects of esthetic visual design in educational games
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Children Like It More but Don't Learn More: Effects of Visual Design of Multimedia Learning Materials on Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Level of Animation in Educational Games and its Effect on Children's Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Počítačová aplikace pro děti s poruchou autistického spektra cílená na rozvoj sociálních dovedností
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Multimedia Materials for Social Skills Development of Children with Autism Spectrum Disorder - Lessons Learned from Their Development
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Interactive multimedia materials for social skills development of children with ASD (work in progress)
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (11)
Loading network view...