ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "outcome assessment"
outcome assessment
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
Mgr. Tereza Stárková
Externí akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
23 publikací
Publikace
publication
Anthropomorphic faces and funny graphics in an instructional animation may improve superficial rather than deep learning: A quasi-experimental study
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Can narrative cutscenes improve home learning from a math game? An experimental study with children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Cognitive Impact of Emotional Design in Educational Video Games for Children
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Children like it more but don't learn more: Effects of esthetic visual design in educational games
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Anthropomorphisms in multimedia learning: Attract attention but do not enhance learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Gamifying a Simulation: Do a Game Goal, Choice, Points, and Praise Enhance Learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Eight-year-olds' conceptions of computer viruses: A quantitative study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
It's better to enjoy learning than playing: Motivational effects of an educational live action role-playing game
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
Načíst další publikace (13)
Loading network view...