ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "talk"
talk
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Milada Hirschová DSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
30 předmětů
87 publikací
Předměty
class
PV/V Aktuální problémy pragmatiky
ABO100991 |
Filozofická fakulta
class
PV/V Aktuální problémy pragmatiky (II. cyklus - blok B)
ABO300991 |
Filozofická fakulta
class
Syntax českého jazyka I
+4
OB2303005 |
Pedagogická fakulta
class
Syntax českého jazyka II
+4
OB2303008 |
Pedagogická fakulta
class
Pragmalingvistika
OB2303414 |
Pedagogická fakulta
class
Syntax českého jazyka a textová lingvistika
+1
OKBC4C043A |
Pedagogická fakulta
class
Dějiny české literatury III
OKBC4C053A |
Pedagogická fakulta
class
Současný český jazyk I
+1
OKMN0C116A |
Pedagogická fakulta
class
Současný český jazyk II
+1
OKMN0C127A |
Pedagogická fakulta
class
Lingvistická pragmatika
+1
OKNC2C110A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (20)
Publikace
publication
Komunikační strategie v jednom typu mediálního diskursu - televizní talk show
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Where Czech meets math: Implicative-causal relations in mathematical word problems
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Užitečnost polo- termínů v českém syntaktickém popisu
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Reakce na článek Psaní čárky před slučovací spojkou a ve složitém souvětí
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Jarmila Panevová: Studie z české morfologie a syntaxe
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Slovní úlohy ve výuce matematiky a českého jazyka. Metodický materiál pro učitele
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Komplexní jazykové rozbory
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Tematicko-rematické členění v jednom typu textu
+1
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Neekvivalentnost "větných ekvivalentů"
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Kultura vyjadřování a metapragmatické jevy ve specifických komunikátech
+2
2019 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (77)
Loading network view...