ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "learner"
learner
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Tomáš Gráf Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta
7 studijních programů
39 předmětů
48 publikací
Studijní programy
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Francouzský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Latinský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Německý jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
programme
Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Filozofická fakulta
Předměty
class
Teorie a praxe jazykové akvizice pro učitele angličtiny (didaktická propedeutika)
+2
AAA110180 |
Filozofická fakulta
class
Didaktika AJ I
AAA500105 |
Filozofická fakulta
class
Gramatika ve výuce angličtiny.
AAA500139 |
Filozofická fakulta
class
Analýza žákovské angličtiny
+1
AAA500149 |
Filozofická fakulta
class
Psaní ve výuce anglického jazyka
AAA500169 |
Filozofická fakulta
class
Didaktika angličtiny jako cizího jazyka
+1
AAA500181 |
Filozofická fakulta
class
Didaktika AJ II (písemná práce)
AAA5PP117 |
Filozofická fakulta
class
Seminář anglického jazyka II
AAA130012E |
Filozofická fakulta
class
TEFL I
AAA500105E |
Filozofická fakulta
class
Didaktika AJ II
+1
AAA500117 |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (29)
Publikace
publication
Oral reading tasks as proficiency indicators: Insights from a learner corpus study
2023 |
Filozofická fakulta
publication
Development of the use of discourse markers across different fluency levels of CEFR: A learner corpus analysis
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Derivational paradigms in ELT textbooks
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Persistent errors in spoken English among Taiwanese and Czech learners at CEFR B2 and C1
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Diffusion of phonetic updates within phonological neighborhoods
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Expanding LINDSEI to spoken learner English from several L1s across CEFR levels
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Using reading tasks to predict proficiency in spoken learner corpora
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Speech rate and pausing in English: Comparing learners at different levels of proficiency with native speakers
2020 |
Filozofická fakulta
publication
On the relation between L1 and L2 speech rate
2019 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Repeats in native and learner English
2019 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (38)
Loading network view...