ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "čtenému"
čtenému
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Klára Špačková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
11 předmětů
78 publikací
Předměty
class
Specific learning disorders – intervention
OPNP3Q206B |
Pedagogická fakulta
class
Základy psychologie (osobnost, vývojová psychologie, pedagogická psychologie)
OCRN20UC05 |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení a chování
OCRN20UC19 |
Pedagogická fakulta
class
Vývojové problémy předškolního věku
OK0513116 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální I
+1
OKMN0Q125A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální II
+1
OKMN0Q134A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty osvojování cizího jazyka
OPDP1Q110B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení - výukové obtíže žáků
OPNP3Q203A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty výuky cizích jazyků
OPNP3Q302C |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (1)
Publikace
publication
Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku - možnosti rozvoje a diagnostiky
2019 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku - možnosti rozvoje a diagnostiky. Pracovní listy
2019 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Rizikové skupiny čtenářů v kontextu jednoduchého modelu čtení
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Lapbook a Squashbook
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Aktuální výzvy v oblasti čtenářské gramotnosti a pregramotnosti v ČR
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění textu u žáků mladšího školního věku - hlasité čtení versus poslech
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Dyslexie: narušení čtenářských dovedností v oblasti dekódování i porozumění textu?
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému a další aspekty čtení u dětí se specifickými poruchami učení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologie výzkumu a zpracování dat
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Rizikoví čtenáři v kontextu jednoduchého modelu čtení
2016 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (68)
Loading network view...