ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Porozumění čtenému"
Porozumění čtenému
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Klára Špačková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
11 předmětů
78 publikací
Předměty
class
Specific learning disorders – intervention
OPNP3Q206B |
Pedagogická fakulta
class
Základy psychologie (osobnost, vývojová psychologie, pedagogická psychologie)
OCRN20UC05 |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení a chování
OCRN20UC19 |
Pedagogická fakulta
class
Vývojové problémy předškolního věku
OK0513116 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální I
+1
OKMN0Q125A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální II
+1
OKMN0Q134A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty osvojování cizího jazyka
OPDP1Q110B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení - výukové obtíže žáků
OPNP3Q203A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty výuky cizích jazyků
OPNP3Q302C |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (1)
Publikace
publication
Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku - možnosti rozvoje a diagnostiky
2019 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku - možnosti rozvoje a diagnostiky. Pracovní listy
2019 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Rizikové skupiny čtenářů v kontextu jednoduchého modelu čtení
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Lapbook a Squashbook
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Aktuální výzvy v oblasti čtenářské gramotnosti a pregramotnosti v ČR
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění textu u žáků mladšího školního věku - hlasité čtení versus poslech
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Dyslexie: narušení čtenářských dovedností v oblasti dekódování i porozumění textu?
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému a další aspekty čtení u dětí se specifickými poruchami učení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologie výzkumu a zpracování dat
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Rizikoví čtenáři v kontextu jednoduchého modelu čtení
2016 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (68)
Loading network view...