ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "riziko"
riziko
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Klára Špačková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
11 předmětů
78 publikací
Předměty
class
Vývojové problémy předškolního věku
OK0513116 |
Pedagogická fakulta
class
Základy psychologie (osobnost, vývojová psychologie, pedagogická psychologie)
OCRN20UC05 |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení a chování
OCRN20UC19 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální I
+1
OKMN0Q125A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie pedagogická a sociální II
+1
OKMN0Q134A |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty osvojování cizího jazyka
OPDP1Q110B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení - výukové obtíže žáků
OPNP3Q203A |
Pedagogická fakulta
class
Specific learning disorders – intervention
OPNP3Q206B |
Pedagogická fakulta
class
Psychologické aspekty výuky cizích jazyků
OPNP3Q302C |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (1)
Publikace
publication
Rizikové skupiny čtenářů v kontextu jednoduchého modelu čtení
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění textu u žáků mladšího školního věku - hlasité čtení versus poslech
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologie výzkumu a zpracování dat
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Rizikoví čtenáři v kontextu jednoduchého modelu čtení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Children In Risk of Dyslexia In Czech Republic -- new trends in research and treatment of children with LD
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému IV. Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývojová dynamika čtení - dekódování
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému - vývojová dynamika a jeho předpoklady
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (68)
Loading network view...