ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Qualitative research"
Qualitative research
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Miloš Kučera CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
32 předmětů
100 publikací
Předměty
class
Psychologická metodologie II
O06313007 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologický výzkum I
+4
OBPS13090 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologický výzkum - školní gramotnost
OBPS13092 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologický výzkum II
+3
OBPS13101 |
Pedagogická fakulta
class
Kvalitativní metodologie
+1
OD0513007 |
Pedagogická fakulta
class
Analýza a interpretace kvalitativních dat
OPBP3Q607B |
Pedagogická fakulta
class
Vývojová psychologie II
O06313010 |
Pedagogická fakulta
class
Klinický seminář školní psychologie
O06313014 |
Pedagogická fakulta
class
Sigmund Freud
OBPS13205 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie dětí a mládeže
+1
OD0513006 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (22)
Publikace
publication
Neutrální, sémiologická analýza jako nezbytnost: rozbor čtyřveší "Láska"
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Kvalitativní výzkum: inspirace psychoanalýzou
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Workshop ?Etnografické pozorování? na VII. česko-slovenské konferenci s mezinárodní účastí Kvalitatívny výskum vo verejnom priestore, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Teorie pohádky : psychoanalýza Karkulky
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Freudův "malý Hans" (lacanovsky)
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Věci v básních : od Achilleova štítu po hyperobjekty
2020 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Tamty boty od van Gogha
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Dinggedicht v Rilkově pojetí
+1
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Rilkovy "Duineser Elegien" : Interpretace (a deklamace)
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Rilkovy "Sonette an Orpheus": Interpretace (a překlad)
2018 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (90)
Loading network view...