ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "verbs"
verbs
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Filip Smolík Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta
20 předmětů
57 publikací
Předměty
class
Experimentální psycholingvistika
+1
ABO300375 |
Filozofická fakulta
class
Četba z vývojové psycholingvistiky
+1
ALINV430B |
Filozofická fakulta
class
Ontogeneze jazyka
+1
ABO100705 |
Filozofická fakulta
class
Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
ABO500743 |
Filozofická fakulta
class
Úvod do psycholingvistiky
+1
ALINP119B |
Filozofická fakulta
class
Analýza přepisů dětské komunikace
ALINV373B |
Filozofická fakulta
class
Četba ze současné psycholingvistiky
ALINV416B |
Filozofická fakulta
class
Experimentální výzkum jazyka a psycholingvistiky: projektový seminář
ALINV417B |
Filozofická fakulta
class
Experimentální přístup ke zkoumání jazyka
ALINV418B |
Filozofická fakulta
class
Úvod do biologie a psychofyziologie jazyka
+2
ALINV420B |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (10)
Publikace
publication
CoCzeFLA: Corpora of Czech as the First Language in Acquisition: A descriptive analysis of early use of být 'be'
2022 |
Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Here come the nouns: Czech two-year-olds use verb number endings to predict sentence subjects
2022 |
Filozofická fakulta
publication
How canonical is the SVO word order in Czech toddlers' productions?
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Sentence Imitation With Masked Morphemes in Czech: Memory, Morpheme Frequency, and Morphological Richness
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Does morphological richness account explain morphological ability of children with specific language impairment?
2021 |
Filozofická fakulta
publication
The validity of parent reports for assessment of grammar: acquisition of verb forms in Czech
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Morphological boost in structural priming: Evidence from Czech
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Přednáška Morphological richness account jako teorie (ne)vysvětlující jazykové projevy předškolních dětí s vývojovou dysfázií přednesená v rámci Kognitivní školy
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Sentence imitation with masked morphemes in Czech: The role of memory and morpheme frequency
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Morphological richness account jako teorie (ne)vysvětlující jazykové projevy předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2019 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (47)
Loading network view...