ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Strategies"
Strategies
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. Jarmila Novotná CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
116 předmětů
515 publikací
Předměty
class
Úvod do algebry
O02310008 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra
+11
O02310009 |
Pedagogická fakulta
class
Polynomická algebra
+9
O02310010 |
Pedagogická fakulta
class
Algebraické struktury
O02310011 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře
+8
O02310062 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra II
+3
OB1310101 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře seminář
+1
OB1310106 |
Pedagogická fakulta
class
Finanční matematika
+3
OB1310503 |
Pedagogická fakulta
class
Aplikace algebry
+9
OB1310506 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře II
+3
OB1310N003 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (106)
Publikace
publication
DIDACTICAL VS. MATHEMATICAL MODELLING OF THE NOTION COMPETENCE IN MATHEMATICS EDUCATION: CASE OF 9-10-YEAR OLD PUPILS' PROBLEM SOLVING
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Hodnocení a metoda CLIL v přírodovědných předmětech
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Podpora komponent algebraických kompetencí ve školní praxi
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Studie řešení slovních úloh v matematickém vzdělávání : Od atomární analýzy k analýze situací
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Může učení kognitivních strategií přispívat k učení matematice?
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Vyvíjíme strategie a materiály. Vliv na vzdělávání učitelů
2007 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Využití „neškolských strategií“ pro řešení úloh v matematice na 2. a 3. stupni
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Feedback in Online Mathematics Tutoring
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Language as a resource for teachers describing mathematics classroom teaching and learning: a comparative approach
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak tvořit "dobré" otázky pro výuku matematiky
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (505)
Loading network view...