ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "linear equations"
linear equations
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. Jarmila Novotná CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
116 předmětů
515 publikací
Předměty
class
Lineární algebra
+11
O02310009 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře
+8
O02310062 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra II
+3
OB1310101 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře seminář
+1
OB1310106 |
Pedagogická fakulta
class
Linear algebra with application
OEBMM1713Z |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do algebry
O02310008 |
Pedagogická fakulta
class
Polynomická algebra
+9
O02310010 |
Pedagogická fakulta
class
Algebraické struktury
O02310011 |
Pedagogická fakulta
class
Finanční matematika
+3
OB1310503 |
Pedagogická fakulta
class
Aplikace algebry
+9
OB1310506 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (106)
Publikace
publication
Propojování ve výuce lineárních rovnic - formy a účel. Případová studie v České republice
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Linking in Teaching Linear Equations - Forms and Purposes: The Case of the Czech Republic
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Typy vazeb při výuce lineárních rovnic
2008 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Využití „neškolských strategií“ pro řešení úloh v matematice na 2. a 3. stupni
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Feedback in Online Mathematics Tutoring
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Language as a resource for teachers describing mathematics classroom teaching and learning: a comparative approach
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak tvořit "dobré" otázky pro výuku matematiky
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Reasoning and proving tasks on Geometry in two distinct textbooks: one topic, two lenses
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
IN-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' CONCEPTIONS OF REASONING AND PROOF
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
CHAT GPT AND "GOOD" QUESTIONS IN TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (505)
Loading network view...