ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "m-learning"
m-learning
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. Jarmila Novotná CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
116 předmětů
515 publikací
Předměty
class
Content and Language Integrated Learning (CLIL)
OENMM1701Z |
Pedagogická fakulta
class
Content and Language Integrated Learning CLIL
+4
OIMM1M105A |
Pedagogická fakulta
class
Content and Language Integrated Learning CLIL in School Practice
+4
OIMM1M130A |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do algebry
O02310008 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra
+11
O02310009 |
Pedagogická fakulta
class
Polynomická algebra
+9
O02310010 |
Pedagogická fakulta
class
Algebraické struktury
O02310011 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře
+8
O02310062 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra II
+3
OB1310101 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře seminář
+1
OB1310106 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (106)
Publikace
publication
DIDACTICAL VS. MATHEMATICAL MODELLING OF THE NOTION COMPETENCE IN MATHEMATICS EDUCATION: CASE OF 9-10-YEAR OLD PUPILS' PROBLEM SOLVING
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
CHASE FOR A BULLET - USE OF ICT FOR DEVELOPING STUDENTS' FUNCTIONAL THINKING
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
The onset of CLIL in the Czech Republic. Selected texts from 2000-2008
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Může učení kognitivních strategií přispívat k učení matematice?
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Dvě uspořádání pro přípravu učitelů CLIL
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Vzdělávání a rozvoj pedagogů v oblasti matematiky jako výzkumníků
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Učitelova didaktická variabilita a její role v matematickém vzdělávání
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Aktivity pro rozvoj komunikace ve škole
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Overview of Teacher Education Systems Across the World
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Využití projektu ActiveMath ve výuce matematiky
2008 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (505)
Loading network view...