ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "for non-elective"
for non-elective
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Václav Štětka Ph.D.
Externí akademický pracovník na Fakulta sociálních věd
3 předměty
24 publikací
Předměty
class
Globalization of media industry
JJM186 |
Fakulta sociálních věd
class
Globalization of Media Industry
JJM232 |
Fakulta sociálních věd
class
Political Communication and New Media
JJM241 |
Fakulta sociálních věd
Publikace
publication
Facebook as an instrument of election campaigning and voters' engagement: Comparing Czechia and Poland
2019 |
Fakulta sociálních věd, Filozofická fakulta
publication
This time it's different? Effects of the Eurovision Debate on young citizens and its consequence for EU democracy-evidence from a quasi-experiment in 24 countries
2018 |
Fakulta sociálních věd
publication
Who's Afraid of Clicktivism? Exploring Citizens' Use of Social Media and Political Participation in the Czech Republic
2016 |
Fakulta sociálních věd, Filozofická fakulta
publication
Nic pro holky? Genderové nerovnosti v politické participaci na sociálních sítích
2016 |
Fakulta sociáln ích věd, Filozofická fakulta
publication
Good girls don't comment on politics? Gendered character of online political participation in the Czech Republic
2016 |
Fakulta sociálních věd
publication
Walking the party line? The determinants of facebook's adoption and use by Czech parliamentarians
2016 |
Fakulta sociálních věd
publication
Towards hypermedia campaigning? Perceptions of new media's importance for campaigning by party strategists in comparative perspective
2015 |
Fakulta sociálních věd
publication
A Winding Road from "Likes" to Votes : the Role of Social Media in the 2013 Czech Presidential Elections
2014 |
Fakulta sociálních věd, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Whither slacktivism? Political engagement and social media use in the 2013 Czech Parliamentary Elections
2014 |
Fakulta sociálních věd, Filozofická fakulta
publication
A dialogue of the deaf, or communities of debate? The use of Facebook in the 2013 Czech Parliamentary Elections campaign
2014 |
Fakulta sociálních věd
Načíst další publikace (14)
Loading network view...