ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "TEACHING"
TEACHING
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
prof. RNDr. Ladislav Kvasz DSc., Dr.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
42 publikací
153 předmětů
Publikace
publication
Jesuits and their approach to teaching mathematics
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Genetic Constructivism in the Light of Instrumental Realism
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
The analysis of Hejný method fro the point of view of theory change
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Principles of Genetic Constructivism
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
More balance of mathematical awareness at school and university
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
History of Mathematics as an inspiration for lesson planning
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
The language of mathematics, its changes, and mathematics education
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Historické aspekty vyučování algebry
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Hejného metóda ako metodologický problém
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Prostor mezi geometrií, malířstvím a didaktikou matematiky
2022 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (32)
Předměty
class
Classic works of mathematics education
+4
OENMM2117Z |
Pedagogická fakulta
class
History of mathematical thinking
+4
OENMM2119Z |
Pedagogická fakulta
class
Kuhnova Struktura vědeckých revolucí po padesáti letech
AFSV00267 |
Filozofická fakulta
class
Galileo, Descartes a Newton jako tvůrci matematické fyziky
NMAG167 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Úvod do dějin novověké matematiky
NMAG168 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Posloupnosti a řady
O02310006 |
Pedagogická fakulta
class
Historie matematiky
+1
O02310034 |
Pedagogická fakulta
class
Teorie množin
+6
O02310041 |
Pedagogická fakulta
class
Diferenciální rovnice
O02310051 |
Pedagogická fakulta
class
Teorie grafů seminář
+1
OB1310004 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (143)
Loading network view...