ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "total work"
total work
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Ondřej Papajoanu Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
31 předmětů
67 publikací
Předměty
class
cj
OENPP1708Z |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů II
+2
OIBQ3P025A |
Pedagogická fakulta
class
Prevence rizikového chování
+3
OIBQ3P052A |
Pedagogická fakulta
class
Practicum of Educational Research
OINP1P118A |
Pedagogická fakulta
class
Controlled Reading of Academic Texts I
+1
OINP1P123A |
Pedagogická fakulta
class
Controlled Reading of Academic Texts II
+1
OINP1P129A |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba odborných textů I
+8
OINQ3P107C |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba odborných textů II
+8
OINQ3P108C |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (21)
Publikace
publication
Student online communication skills: enhancing the comparability of self-reports among different groups of students
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Research on Foreign Language Teaching and Learning in the Czech Republic from 2016 to 2021
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
+1
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Foreign language learning motivation and the socioeconomic status of Czech lower secondary students: An analysis of mediating factors
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining how students overclaim their English as a foreign language knowledge: A novel use of the overclaiming technique
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
A Comparison of Response Styles Between Different Groups of Czech and New Zealand Students Participating in PISA 2018
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining Paradoxical Associations Between Students' Questionnaire Responses and Their Achievement Across PISA Cycles: The Case of Teacher Support
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Žákovské nadhodnocování vlastních znalostí ve vztahu k přílišné přísnosti učitelů: Využití metody identifikace nadhodnocování vlastních znalostí
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Speeding ve studentském dotazníku PISA 2018: Případ žáků pražských základních škol
+2
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (57)
Loading network view...