ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Invariance"
Invariance
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
RNDr. Marie Snětinová Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
5 předmětů
66 publikací
Předměty
class
Doktorandský seminář f12
NDFY064 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Doktorandský seminář f12 II
NDFY065 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Řešení problémů
NFUF802 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Teoretická mechanika
+1
NFUF814 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Publikace
publication
Predictors of students' intrinsic motivation during practical work in physics
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
JAKÉ EXPERIMENTÁLNÍ AKTIVITY PREFERUJÍ STUDENTI, KTEŘÍ MAJÍ ZÁJEM O STUDIUM PŘÍRODNÍCH VĚD?
+1
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Students' intrinsic motivation in the context of their level of engagement in physics experimentation
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
WHAT TYPES OF EXPERIMENTAL ACTIVITES ARE APPRECIATED BY STUDENTS INCLINED TOWARDS STUDYING STEM?
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
SEMINÁŘ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ PRO BUDOUCÍ UČITELE FYZIKY
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Lower secondary intended curricula of science subjects and mathematics: a comparison of the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Přístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Looking for Parameters of Students-Lecturer Interaction that Influence how Students Perceive Physics Demonstrations
+1
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Design of a Research on Students' Perception of Physics Demonstrations
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Do various groups involved in physics education appreciate the same aspects of physics demonstrations? - Ongoing research
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (56)
Loading network view...