ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "CT navigation"
CT navigation
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
Ing. Bořivoj Brdička Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
45 předmětů
328 publikací
Předměty
class
Internet jako didaktické prostředí
+1
OKNUZ19003 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika informační a komunikační technologie 05 s reflexí praxe
ON2319902 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika technické a informační výchovy 05 s reflexí praxe
ON2319952 |
Pedagogická fakulta
class
Základy informační technologie pro učitele
O01319175 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do informační technologie
O02319261 |
Pedagogická fakulta
class
Konstruktivní prostředí a výuka
+1
O02319901 |
Pedagogická fakulta
class
Tvorba didaktických materiálů
+1
O02319908 |
Pedagogická fakulta
class
Autorské systémy a prostředí
O02319911 |
Pedagogická fakulta
class
ICT for Teachers
OEBUZ19001 |
Pedagogická fakulta
class
Informační výchova a didaktika informační výchovy I.
+1
OK0131129 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (35)
Publikace
publication
Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Udržíme se v sedle, nebo raději seskočíme a zůstaneme stát?
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
ONLINE OSOBNÍ RŮST UČITELE
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
The Role of ESP in the introduction of educational technology to Czech schools
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak moderní technologie ovlivňují vzdělávání
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Česká republika: Vzdělávací portál podporuje rámcový vzdělávací program
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Rozhovor s vizionářem
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Difuze technologií ve škole 21. století
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak učit ve všudypřítomném mraku informací?
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Jak učit ve všudypřítomném mraku informací?
2009 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (318)
Loading network view...