Charles Explorer logo
🇨🇿

Rozvoj odborného vzdělávání na základní škole prostřednictvím změn v metodologii rozličných oblastí kurikula

Publikace na Pedagogická fakulta |
2010

Abstrakt

Budoucí učitelé základních škol (ISED 1) jsou připravování na devíti pedagogických fakultách v České republice. Jejich vzdělání je na univerzitní úrovni v podobě pětiletých magisterských studijních programů.

Během svých studií se naši studenti setkávají se širokou škálou učiva, reflektujícího do jisté míry následující oblasti kurikula základních škol. Tento příspěvek bude prezentovat nově konstrukční změny v pojetí programů oborových didaktik.

Více podrobně je zaměřen i na možnosti využití akčního výzkumu, který je jedním z cenných prostředků inovace. Kromě toho lze některé konkrétní údaje shromážděné v rámci výzkumu v oblasti rozvoje čtenářské gramotnosti implementovat do oborových didaktik a ve školní praxi.