Hlavním cílem tohoto dvouletého projektu bylo zavedení a rozvoj E-learningové formy studia na 1. LF UK, podpora rozvoji lidských zdrojů prostřednictvím zvýšení kvality a dostupnosti studijních programů 1.
LF UK pro různé cílové skupiny uchazečů a rozšíření spektra nabídky o kombinované a distanční formy vzdělávání. V rámci e-learningové výuky biofyziky jsme kromě ozvučených přednášek, videí pro praktická cvičení, katalogu metod zavedli i e-learningový systém vypracování protokolů z praktických cvičení studenty do připravených formulářů.
Tyto formuláře nám pak poskytují množství biodozimetrických dat a výsledků z prováděných měření. Výsledky získané výše uvedenými metodami se porovnávají ve vztahu k přesnosti-rozptylu měření a předpokládaným normálním hodnotám u zdravých osob.
Podkladem je návrh a vytvoření regresního modelu pro naměřené úrovně systolického/diastolického tlaku závislého na biometrických údajích s testováním statistické významnosti parametrů metodikou vícefaktoriální ANOVA pro opakovaná měření. Výsledek by měl poukázat na výhody či nevýhody různých metod měření tlaku při adekvátně se měnících podmínkách experimentů.