Charles Explorer logo
🇬🇧

KOMPARACE PROJEKTOVÝCH KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY V ČESKÉ REPUBLICE A SPOLKOVÉ ZEMI SEVERNÍ PORÝNÍ - VESTFÁLSKO

Publication at Faculty of Physical Education and Sport |
2017

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Abstract

Tématem tohoto příspěvku bude předvýzkum, či lépe, ustálení metodologického postupu pro komparaci projektových kurikulárních dokumentů dvou zemí. Zdroje, jak nejlépe metodologicky uchopit srovnávací kinantropologii, jsem hledala převážně v zahraniční literatuře.

Otázky srovnávací pedagogiky, potažmo kinantropologie, se obvykle řeší v kategoriích účelů srovnávacích studií, výzkumných paradigmat, výzkumných designů, různých teoretických a metodologických přístupů, modelů komparace, využívaných zdrojů a metodologických limitů. Jde tedy především o nastínění variant, jak můžu vstoupit do designování své srovnávací studie, a to v některých případech i s příklady již realizovaných studií.