Workshop byl zaměřen na sdílení pedagogických zkušeností mezi akademickými pracovníky UK. Vyhlášená témata dílny: Možná témata: Jakými způsoby vedete studující k aktivnímu učení? Jaké konkrétní typy úloh zadáváte a v jaké periodicitě? Jakým způsobem poskytujete studentům zpětnou vazbu na tyto úkoly? Které techniky dialogické výuky a vedení diskusí využíváte? Jaká konkrétní opatření se vám osvědčila v oblasti organizace výuky? Jaké druhy výukových materiálů mají k dispozici studující, jakým způsobem a kdy s nimi pracují? Na workshopu zazněly příspěvky Mgr.
Kristýny Kuncové z Přírodovědecké fakulty UK na téma využití koncept testů ve výuce matematiky, RNDr. Zdeňky Koupilové, Ph.D., z Matematicko-fyzikální fakulty UK o využití just-in time učení a Mgr.
Martina Heřmanského, Ph.D., z Fakulty humanitních studií UK, jenž informoval o možnostech a praktickém využití webové aplikace plickers.com. Organizátoři akce moderovali reflektivní diskusi o možném využití příkladů dobré praxe a dalších perspektivách nového formátu.