Workshop "Kostel pro Lochotín - mediální analýza kauzy a co si z ní odnést" bude mít předběžný program:
1. Představení výstupů mediální analýzy s praktickými ukázkami úspěšných a méně úspěšných způsobů referování o plánované stavbě kostela.
2. Participace: jak komunikovat o stavbě i jinak než skrze média, jak uspořádat participační setkání, zjistit potřeby místní farnosti a zapojit ji do plánování.
3. Brainstorming + SWOT analýza: Jak chce/může farnost veřejně komunikovat o stavbě lochotínského kostela? Jaké komunikační prostředky využívat? Jaká obecná doporučení si lze odnést a co je v případě Lochotína jedinečné?
4. Sestavení návrhu komunikační strategie vůči různým cílovým skupinám (členům farnosti, politické reprezentaci města, veřejnosti, zástupcům médií).
5. Krátkodobý cíl a možná cesta k němu na základě předchozího.