Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně.
Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem.
Mezi ně patří samoz řejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická.
Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací.
Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.