Interaktivní výukový materiál Budování mentálního well-beingu dětí školního věku v době digitalizace - jak aplikovat praktická doporučení je určen určen pro všechny účastníky života školy, především pro třídní učitele a učitele, kteří se jakýmkoli způsobem setkávají s problematikou psychické pohody jejich žáků, zejména ve formě distanční výuky. Aktuálním obsahem a jednoduchou formou nabízí interaktivní výukový materiál pedagogům základní informace, které současná věda nabízí k problematice psychického zdraví žáků. Materiály prezentují existující informační, praktické zdroje a příklady dobré praxe zaměřené na efektivní způsoby budování well-beingu na českých školách v distanční výuce. Naleznete zde také metodiky a projekty podpory well-beingu na středních školách, teorie podpory well-beingu na středních školách a na důkazech založené aktivity budování well-beingu žáků ověřené aktuálními výzkumy. Zmiňovaná kapitola předkládá inspiraci jak zakomponovat do každodenního života školy jednoduché, ale velmi účinné aktivity podporující budování a upevňování well-beingu žáků. V důsledku zlepšování psychického well-beingu mají předložené materiály také potenciál napomoci žákům se zvyšování jejich školní úspěšnosti, naplňování osobního potenciálu a pro pedagoga může být předložený materiál pomůckou při implementaci intervencí zaměřených n+
Interaktivní výukový materiál Budování mentálního well-beingu dětí školního věku v době digitalizace - jak aplikovat praktická doporučení je určen určen pro všechny účastníky života školy, především pro třídní učitele a učitele, kteří se jakýmkoli způsobem setkávají s problematikou psychické pohody jejich žáků, zejména ve formě distanční výuky. Aktuálním obsahem a jednoduchou formou nabízí interaktivní výukový materiál pedagogům základní informace, které současná věda nabízí k problematice psychického zdraví žáků. Materiály prezentují existující informační, praktické zdroje a příklady dobré praxe zaměřené na efektivní způsoby budování well-beingu na českých školách v distanční výuce. Naleznete zde také metodiky a projekty podpory well-beingu na středních školách, teorie podpory well-beingu na středních školách a na důkazech založené aktivity budování well-beingu žáků ověřené aktuálními výzkumy. Zmiňovaná kapitola předkládá inspiraci jak zakomponovat do každodenního života školy jednoduché, ale velmi účinné aktivity podporující budování a upevňování well-beingu žáků. V důsledku zlepšování psychického well-beingu mají předložené materiály také potenciál napomoci žákům se zvyšování jejich školní úspěšnosti, naplňování osobního potenciálu a pro pedagoga může být předložený materiál pomůckou při implementaci intervencí zaměřených na budování psychické nepohody jejich žáků. Praktické využití může naleznout desatero budování well-beingu žáků a učitelů na středních školách při distanční výuce, aneb well-being žáků jako determinant well-beingu učitelů. V závěru metodických materiálů najdete náměty na řešení problémů, které nás pálili v době distanční výa budování psychické nepohody jejich žáků. Praktické využití může naleznout desatero budování well-beingu žáků a učitelů na středních školách při distanční výuce, aneb well-being žáků jako determinant well-beingu učitelů. V závěru metodických materiálů najdete náměty na řešení problémů, které nás pálili v době distanční výuky.