ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Czech lower secondary students"
Czech lower secondary students
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Subjective Theories about Teaching Grammar in Czech Lower-Secondary School
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Distant science practicals – COVID-19 experience from Czech lower secondary schools
2023 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Academic Optimism and Non-Cognitive Outcomes in Czech Lower Secondary Schools
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
The ability of czech lower secondary schools’ students to identify and operationalize a research problem
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
The ability of czech lower secondary schools' students to identify and operationalize a research problem
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
The ability of czech lower secondary schools' students to identify and operationalize a research problem
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Opportunities for Learning: Analysis of Czech Lower-Secondary Chemistry Textbook Tasks
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Ověření konceptu akademického optimismu na českých školách druhého stupně povinného vzdělávání
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Genetics in the perspective of Czech lower-secondary schools: misconceptions and solutions
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Foreign language learning motivation and the socioeconomic status of Czech lower secondary students: An analysis of mediating factors
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.-9. ročníků základních škol
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Biology subject matter: an analysis of the topic prokaryotic organisms in Czech lower secondary textbooks
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Variabilita úloh v českých učebnicích chemie pro základní školy: trendy a typické zpracování
2021 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Different subjects, different incentives: Private tutoring and perceived instructional quality in Czech lower-secondary schools
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining the relationship between non-language classes taught partly or fully in English and motivation to use English during freetime activities among Czech lower secondary students
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
K jazykovému obrazu ÚSPĚCHU u českých žáků: na cestě za stereotypem úspěšného člověka
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Analysing gender gaps in foreign language proficiency self-assessment in comparison to test performance among Czech students: the role of foreign language teachers and class grades
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Průvodce programem Připraveni pro život
2004 |
Pedagogická fakulta
publication
Šeďová, K. Humor ve škole
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Učení službou. Příručka pro učitele
2004 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Počátky algebraické činnosti: algebraizace a algebraické úpravy v řešeních žáků 2. stupně
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
How do students formulate a research question and conclusions in science research?
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Expert Teacher: Objective Determinants of Developing and Maintaining Expertise (in FLT Perspective)
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Czech Teachers’ Attitudes Towards LGBT+ Students
2022 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Examining how students overclaim their English as a foreign language knowledge: A novel use of the overclaiming technique
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Interactive multimedia maps with IWA: a learning project with a new learning tool
2008 |
Pedagogická fakulta
publication
Subjective determinants of the development of foreign language teacher expertise
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining the Differences in Student Self-Assessment of Their Skills in English as a Foreign Language: A Pilot Study Comparing Male and Female Lower Secondary Students
+1
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Evaluating experimental activities in Czech chemistry textbooks: a critical analysis
2023 |
Pedagogická fakulta