ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "ISCED"
ISCED
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
ENVIRONMENTÁLNÍ SENZITIVITA A JEDNÁNÍ NĚMECKÝCH ŽÁKŮ ÚROVNĚ ISCED 2
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
ENVIRONMENTÁLNÍ SENZITIVITA A JEDNÁNÍ NĚMECKÝCH ŽÁKŮ ÚROVNĚ ISCED 2
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
ENVIRONMENTÁLNÍ GRAMOTNOST ŽÁKŮ ÚROVNĚ ISCED 2 V RAKOUSKU - VÝZKUMNÁ SONDA
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Polsku - pilotní studie
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Konativní dimenze environmentální gramotnosti žáků úrovně ISCED 2 na Slovensku
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Environmentální gramotnost žáků ISCED 2 v ČR s použitím autorského analytického nástroje
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v České republice, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Povědomí (budoucích) učitelů na stupních vzdělávání ISCED 0 a ISCED 1 o přírodovědné gramotnosti
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Současné interaktivní metody výuky chemie na úrovni ISCED 2
2018 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Využití interaktivních metod a prostředků ve výuce chemie na úrovni ISCED 2
2018 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Horním Rakousku - výzkumná sonda
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
ENVIRONMENTAL LITERACY OF ISCED 2 PUPILS IN POLAND
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
ENVIRONMENTAL LITERACY OF PUPILS AT ISCED LEVEL 2 IN GERMANY - RESEARCH PROBE
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Is CLIL in biology thriving at Czech secondary schools (ISCED 3)?
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
AFFECTIVE DIMENSIONS OF ENVIRONMENTAL LITERACY OF SLOVAK PUPILS AT ISCED LEVEL 2
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Výuka geologie v rámci nižšího sekundárního stupně vzdělávání (ISCED 2): Komparace České republiky, Estonska, Slovinska a Polska
2019 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in the Czech Republic and Slovakia
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
ENVIRONMENTAL LITERACY OF ISCED 2 PUPILS IN THE CZECH REPUBLIC AND CENTRAL EUROPE
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Utváření třídního klimatu v třídních kolektivech 4. a 5. tříd základních škol ve výuce doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
THE PILOT VERIFICATION OF THE AUTHORING RESEARCH TOOL FOR THE COMPREHENSIVE MEASUREMENT OF ENVIRONMENTAL LITERACY OF ISCED LEVEL 2 PUPILS IN THE CZECH REPUBLIC
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Environmentální gramotnost žáků a možnost jejího zjišťování v ČR
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Obsah výuky chemie na úrovni ISCED 2 & 3 ve 21. stoletÍ
2017 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Mitochondrial type iron-sulfur cluster assembly in the amitochondriate eukaryotes Trichomonas vaginalis and Giardia intestinalis indicated by the phylogeny of IscS, a key protein of this process
2001 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Analysis of the Ethics teachers opinions for the standard Implementation of Ethic Education as a Supplementary Educational Subject in the class groups ISCED 1 in the Czech Republic
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Environmentální gramotnost žáků 2. stupně základní školy v České republice, Slovensku, Polsku a Německu
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Postoje žáků k využívání tabletů ve výuce matematiky na druhém stupni ZŠ
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Používání tabletů v hodinách matematiky z pohledu žáků
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Vývoj matematického vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice po roce 1989
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Žákovské koncepty trojúhelníku na začátku druhého stupně vzdělávání
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Porovnání přístupu České republiky a vybraných zemí k výuce matematiky na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání z pohledu kurikulárních dokumentů
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta