ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Multimedia learning"
Multimedia learning
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Anthropomorphisms in multimedia learning: Attract attention but do not enhance learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Contextual animation in multimedia learning materials for pre-adolescents: The saga of null results continues
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
How effective is emotional design? A meta-analysis on facial anthropomorphisms and pleasant colors during multimedia learning
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Children Like It More but Don't Learn More: Effects of Visual Design of Multimedia Learning Materials on Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Does motivation enhance knowledge acquisition in digital game-based and multimedia learning? A review of studies from one lab
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Tvorba multimediálních studijních podpor v tělesné výchově
2012 |
1. lékařská fakulta, Fakulta tělesné výchovy a sportu
publication
The role of cultural background in the personalization principle: Five experiments with Czech learners
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Enjoyment or involvement? Affective-motivational mediation during learning from a complex computerized simulation
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Gamifying a Simulation: Do a Game Goal, Choice, Points, and Praise Enhance Learning
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Gamifying a Simulation: Do a Game Goal, Choice, Points, and Praise Enhance Learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Anthropomorphic faces and funny graphics in an instructional animation may improve superficial rather than deep learning: A quasi-experimental study
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Towards an Operational Definition of Procedural Rhetoric
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Personalized messages in a brewery educational simulation: Is the personalization principle less robust than previously thought?
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Mathematical Self-Efficacy as a Determinant of Successful Learning of Mental Models From Computerized Materials
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Level of Animation in Educational Games and its Effect on Children's Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta