ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Non-player character"
Non-player character
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Beyond Smart Objects: Behavior-Oriented Programming for NPCs in Large Open Worlds.
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
EmohawkVille: Virtual City for Everyone
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Modular Behavior Trees: Lanuage for Fast AI in Open-World Video Games
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Smart Areas: A Modular Approach to Simulation of Daily Life in an Open World Video Game
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
An AI system for large open VirtualWorld
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Spice it up! Enriching Open World NPC Simulation Using Constraint Satisfaction
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Bobbin Threadbare
2017 |
Fakulta sociálních věd
publication
The Impact of Visual Realism on the Authenticity of Educational Simulation: A Comparative Study
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Na cestě k plánování historie agenta
2010 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
HTN or State Space - Who Should Do Planning in Your Game?
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
EmohawkVille: Towards Complex Dynamic Virtual Worlds
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Using Behavior Objects to Manage Complexity in Virtual Worlds
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Should the Monster Play Fair?: Reception of Artificial Intelligence in Alien: Isolation
2020 |
Fakulta sociálních věd