ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "novice teachers"
novice teachers
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Podpora profesního rozvoje začínajících učitelů: Uvádění do profese po nástupu do praxe
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Adaptace začínajících učitelů
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Začínající vyučující a děti se speciálními vzdělávacími potřebami
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Vliv pregraduálního vzdělání na profesní počátky ve školní praxi pohledem začínajících učitelů
2020 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Adaptační období pro začínající učitele: zahraniční přístupy a návrhy řešení
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Micro-teaching as a strategy of learning to teach from the perspective of novice teachers
+1
2020 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Novice teachers and students with SEN: influence of individual self-efficacy and collective efficacy
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Kvalita výuky fyziky - případy začínajících učitelů
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
The Influence of Undergraduate Preparation on Professional Beginnings in School Practice of Novice Teachers
2023 |
Přírodovědecká fakulta
publication
2AgePro: Modely přenosu profesních znalostí mezi dvěma generacemi učitelů - začínajících učitelů a učitelů zkušených s dlouholetou praxí. Současná situace v ČR.
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Methods and practices utilized to support teaches´professional development: Current state description. Deliverable number 2.1.
+1
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Common ICT tools used in teachers´daily work: Current state description. Deliverable number 2.2.
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Description of the pilot activities in the Czech Republic, Finland, Germany, the Netherlands and Sweden. Work package Number 4. Deliverable 4.1.
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
PŘISPÍVÁ TVORBA STUDENTSKÉHO PORTFOLIA Z DIDAKTIKY MATEMATIKY K FORMOVÁNÍ PEDAGOGICKÉHO PŘESVĚDČENÍ BUDOUCÍHO UČITELE 1. STUPNĚ?
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Meeting the Challenges of Generational Change in the Teaching Profession: Towards a European Model for Intergenerational Teacher Collaboration
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
The Teaching Profession from the Perspective of Novice Primary School Teachers - Responsibility and Joy
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Profese učitele pohledem začínajících učitelů 1. stupně ZŠ – zodpovědnost a radost
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Šikanovaný učitel a možnosti jeho ochrany prostřednictvím profesní přípravy
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Observation as a help to a beginning teacher
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Pohledy na profesi učitele. Reflexe očekávání a praktické zkušenosti
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
SETKÁNÍ S ABSOLVENTY OBORU UČITELSTVÍ
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Rozvíjení sociálních dovedností začínajících učitelů pomocí metody VTI
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Reflexe výuky a její kvality: smíšený výzkum výuky učitelů fyziky
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Kvalita fyzikálního vzdělávání v rukou učitele
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Challenges of the model teaching practice in the teacher training for primary education at Faculty of Education, Charles University
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Didaktika dějepisu na FF UK - současné výzvy vzdělávání učitelů
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Ředitel školy jako iniciátor rozvoje učitelů
2013 |
Pedagogická fakulta