ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "phoneme"
phoneme
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Vliv tréninku fonologických dovedností na rozvoj počáteční znalosti písmen
2010 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Spor o rekonstrukci hlásky *gh v semitských jazycích
2007 |
Filozofická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
2015 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Schopnost izolace hlásek není pouze důsledkem znalosti písmen
2005 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Developmental relationship of phoneme awareness and letter-knowledge
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Podpora rozvoje fonematického uvědomování pěveckými hrami
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Funkční ovlivňování témbrového a fonematického sluchu předškolních dětí
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Parallel articulation as a mechanism of emergence of new phonemes
2017 |
Filozofická fakulta
publication
The development of phoneme awareness and letter knowledge: A training study of Czech preschool children
2016 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Zřícená slova: Vyhýbavé referenty a emické fonémy v mongolských hádankách. Druhá část
2015 |
Filozofická fakulta
publication
Třídá zpívá ÍÁÍÁ: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Possible interactive relationships between phoneme awareness and early letter-sound knowledge: Evidence from an experimental training study
2014 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Neuronové ASR Univerzity Karlovy s přechodným překladem do fonemů jako systém pro úlohu překladu řeči nerodilých mluvčích na IWSLT 2020
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Foném
2002 |
Filozofická fakulta
publication
Zřícená slova, vyhýbavé reference a emické fonémy v mongolských hádankách, část I
2014 |
Filozofická fakulta
publication
Zhudebněné jazykové hry pro správný přízvuk, správné koncovky a rozvoj fonematického sluchu
2020 |
Ústřední knihovna
publication
Měření fonologického povědomí - test skládání hlásek na počátku školní docházky: porovnání klasického přístupu a teorie odpovědi na položku
2016 |
Fakulta sociálních věd
publication
Témbrový a fonematický sluch předškolních dětí s atypickým vývojem řeči
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Effects of phoneme awareness and Ietter sound knowledge kindergarten training to the development of beginning reading skÍlls ín primary school age
2015 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Letter knowledge training and its influence on phoneme awareness and early reading development (a training study of Czech preschool children)
2016 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Unattended distributional training can shift phoneme boundaries
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Establishing a phonemic contrast: The case of the English front open vowel
2001 |
Filozofická fakulta
publication
Zkušenosti s využitím standardního testu 'Hodnocení fonematického sluchu u předškolních dětí' v diagnostice a terapii
2001 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě