ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "phoneme awareness"
phoneme awareness
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
2015 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Developmental relationship of phoneme awareness and letter-knowledge
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Podpora rozvoje fonematického uvědomování pěveckými hrami
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
The development of phoneme awareness and letter knowledge: A training study of Czech preschool children
2016 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Třídá zpívá ÍÁÍÁ: hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Possible interactive relationships between phoneme awareness and early letter-sound knowledge: Evidence from an experimental training study
2014 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Effects of phoneme awareness and Ietter sound knowledge kindergarten training to the development of beginning reading skÍlls ín primary school age
2015 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Letter knowledge training and its influence on phoneme awareness and early reading development (a training study of Czech preschool children)
2016 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Fonematické povědomí jako klíčová složka gramotnostních dovedností v konzistentních a nekonzistentních systémech: srovnání českých a anglických dětí
2005 |
Filozofická fakulta
publication
Učit nebo neučit písmena v předškolním věku ? Aneb hodnocení efektivity intervence v oblasti raných gramotnostních dovedností
2015 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Baterie testů fonologických schopností
2017 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Studie přínosů intervenčního programu pro systematickou podporu rozvoje pro-čtenářských dovedností v předškolním věku
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
BTFS Baterie testů fonologických schopností : pro děti předškolního a raného školního věku
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Manuál intervenčního programu: Říše zvuků a písmen
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Specifické otázky implementace intervenčních programů pro podporu rozvoje pregramotnostních dovedností
2021 |
Ústřední knihovna
publication
Specifické otázky implementace intervenčních programů pro podporu rozvoje pregramotnostních dovedností
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Elkoninova metoda jako efektivní nástroj pro prevenci obtíží s nabýváním gramotnostních dovedností u dětí s neurovývojovými poruchami jazyka a řeči
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Schopnost izolace hlásek není pouze důsledkem znalosti písmen
2005 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Reading comprehension - diagnosis and pedagogical therapy
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Intervenční program "Říše zvuků a písmen"- výstupy a poznatky z výzkumu
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Příprava dětí s dysfázií na čtení a psaní
2019 |
Fakulta humanitních studií
publication
Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Vliv tréninku fonologických dovedností na rozvoj počáteční znalosti písmen
2010 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě