ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "pre-service chemistry teachers"
pre-service chemistry teachers
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
MOŽNOSTI ROZVOJE PROFESNÍHO VIDĚNÍ BUDOUCÍCH UČITELŮ CHEMIE
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Pre-service chemistry teachers' ability to notice when entering the Observation course
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Pre-service chemistry teachers' ability to notice when entering the Observation course
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
An analysis of pre-service chemistry teachers' progress when solving multicomponent tasks
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Pre-service chemistry teachers' professional vision development: The effect of lesson – observation practice
2022 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
The importance of focusing pre-service (chemistry) teachers on student activating strategies
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
The importance of focusing pre-service (chemistry) teachers on student activating strategies
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Development of pre-service chemistry teachers' ability to notice even under lockdown
2021 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Development of pre-service chemistry teachers' ability to notice even under lockdown
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Pre-service chemistry teachers' ability to notice when entering the observation practice course
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
What can we built on in the initial pre-service chemistry teacher training?
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Nurturing problem solvers? Assessing final-year pre-service chemistry teachers' skills
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Nurturing problem solvers? Assessing final-year pre-service chemistry teachers' skills
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Analysis of pre-service chemistry teachers' success and failure in solving multicomponent tasks with problematic elements
2020 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
ANALYSIS OF PRE-SERVICE CHEMISTRY TEACHERS' SUCCESS AND FAILURE IN SOLVING MULTICOMPONENT TASKS WITH PROBLEMATIC ELEMENTS
+1
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Schopnost budoucích učitelů chemie "všímat si" během pandemie - online reflektivní kurz
2021 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Pre-service Chemistry Teachers' Ability to Analyze Lessons: A Multiple Case Study
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Analysis of pre-service chemistry teachers' success and failure in solving multicomponent tasks with problematic elements
+1
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
ANALYSIS OF PRE-SERVICE CHEMISTRY TEACHERS' SUCCESS AND FAILURE IN SOLVING MULTICOMPONENT TASKS WITH PROBLEMATIC ELEMENTS
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
History of Chemistry as Part of the Pre-Service Teacher Education Curriculum
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Comparison of chemistry and general scientific tasks' procedure: Novices and experts' progress analysis
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Dovednosti studentů a expertů v oblasti řešení problémů: srovnání řešení chemických a obecně přírodovědných úloh
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
The Development of Chemistry Pre-service Teachers' Professional Vision: An Observation Practice CourseImprovement
2021 |
Pedagogická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
THE DEVELOPMENT OF CHEMISTRY PRE-SERVICE TEACHERS' PROFESSIONAL VISION: AN OBSERVATION PRACTICE COURSE IMPROVEMENT
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Analysis of chemistry teacher students' success and failure in solving multicomponent tasks with problematic elements
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
When the left doesn't match the right:Using eye-tracking to map students' progress when balancing chemical equations
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
THE INFLUENCE OF THE COURSE OBSERVATION PRACTICE ON THE STUDENTS' ABILITY TO REFLECT ON THE OBSERVED LESSON
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jak přispívá eye-tracking ke zjišťování schopnosti studentů řešit STEM problémové úlohy?
2022 |
Pedagogická fakulta