ℹ️
🇬🇧
Search
Search for publications relevant for "výzkum v didaktice matematiky"
výzkum v didaktice matematiky
Publication
Class
Person
Publication
Programmes
Export current view
publication
Kuřina, F., Cachová, J., Hošpesová, A., Kupčáková, M., Petrášková, V., Saxl, I., Tichá, M.: Mahematics and understanding the world. Meeting mathematics after the primary school
2010 |
Faculty of Education
publication
Setkání absolventů katedry matematiky a didaktiky matematiky PedF UK (I)
Publication without faculty affiliation
publication
Setkání absolventů katedry matematiky a didaktiky matematiky PedF UK (II)
Publication without faculty affiliation
publication
Setkání absolventů katedry matematiky a didaktiky matematiky PedF UK (III)
Publication without faculty affiliation
publication
Introduction to the papers of WG 2 Teaching and Learning of Number Systems and Arithmetic
2011 |
Faculty of Education
publication
František Kuřina, Jana Cachová, Alena Hošpesová, Marie Kupčáková, Vladimíra Petrášková, Ivan Saxl, Marie Tichá: Mathematics and understanding the world
2010 |
Faculty of Education
publication
Editorial
2012 |
Faculty of Education
publication
Kritická místa matematiky základní školy - kde mají čeští žáci problémy a lze jim předejít?
2019 |
Faculty of Education
publication
Diagnosis of an arithmetic structure
2003 |
Faculty of Education
publication
Mirror images of an emerging field: Researching mathematics teacher education
2008 |
Faculty of Mathematics and Physics, Faculty of Education
publication
Milan Hejný, František Kuřina: A child, school and mathematics. Constructivist approaches to teaching
2010 |
Faculty of Education
publication
Mathematics education: history, present and perspectives with the focus on empirical research
2015 |
Faculty of Education
publication
Jarní doktorandská škola z didaktiky matematiky
+6
Publication without faculty affiliation
publication
Podzimní doktorandská škola z didaktiky matematiky
+6
Publication without faculty affiliation
publication
Není příklad jako příklad - o matematických kategoriích
2018 |
Faculty of Education
publication
Jak vést žáky 2. stupně k řešení slovních úloh s porozuměním
+2
2022 |
Faculty of Education