- Kreativní přístupy, facilitace procesu
- Výuka s ohledem na odlišné funkce mozkových hemisfér
- Kombinace analytické a globální koncepce výuky
- Mnemotechnické pomůcky, praktické využití obrazové a pohybové paměti
- Na osobu zaměřený přístup /PCA-Rogers/ ve výuce
- Principy nehodnocení a neopravování
- Zavřené/růst omezující/ a otevřené/podporující/ systémy
- Uplatnění principu logoterapie ve výuce
- Učební styly /vizuální, auditivní a kinestetická percepce/
- Zážitkové koncepty ve výuce cizích jazyků, superlearning
- Relaxace, alfa-techniky a NLP
- Učební pomůcky a technické prostředky
- Využití mozkových map /mind maps/
Předmět seznamuje s dynamickými zážitkovými formami výuky i studia, obvzláště těch , které využívají pravohemisferické koncepty. Účastníci získají základní praktické zkušenosti pro následné uplatnění a rozvíjení metod a postupů v praxi.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.