Témata:
1) Výběr a modifikace hudebních činností s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ.
2) Diagnostika sluchové pozornosti a hudebnosti předškolního dítěte s NKS nebo OMJ.
3) Hudební činnosti pro rozšiřování a aktivizaci slovní zásoby I. (substantiva).
4) Hudební činnosti pro roz šiřování a aktivizaci slovní zásoby II. (další slovní druhy).
5) Hudební činnosti v prevenci řečové nonfluence.
6) Vokální hry v rozvoji fonematického uvědomování I. (souhlásky).
7) Vokální hry v rozvoji fonematického uvědomování II. (samohlásky).
8) Práce s písní s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ I.
9) Práce s písní s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ II.
10) Hudební činnosti a rozvoj grafomotoriky, principy Metody dobrého startu.
11) Hudební činnosti a rozvoj grafomotoriky, aplikace principů MDS.
Studenti získají dovednost vytvářet, organizovat a zřetelně vést hudební činnosti (poslechové, hudebně pohybové, instrumentální a pěvecké) jako prevenci a profylaxi narušení komunikační schopnosti (NKS) a podporu osvojování češtiny jako druhého jazyka v mateřské škole nebo v přípravné třídě. V průběhu seminární výuky se zaměří na vlastní artikulaci v pěveckém projevu. Seznámí se s vokálními hrami podporujícími rozvoj slovní zásoby a fonematického uvědomování. Budou se věnovat diagnostice a rozvoji sluchové pozornosti. Seznámí se s principy rozvoje grafomotoriky prostřednictvím hudebních činností. Témata:
1) Výběr a modifikace hudebních činností s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ.
2) Diagnostika sluchové pozornosti a hudebnosti předškolního dítěte s NKS nebo OMJ.
3) Hudební činnosti pro rozšiřování a aktivizaci slovní zásoby I. (substantiva).
4) Hudební činnosti pro rozšiřování a aktivizaci slovní zásoby II. (další slovní druhy).
5) Hudební činnosti v prevenci řečové nonfluence.
6) Vokální hry v rozvoji fonematického uvědomování I. (souhlásky).
7) Vokální hry v rozvoji fonematického uvědomování II. (samohlásky).
8) Práce s písní s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ I.
9) Práce s písní s ohledem na předškolní dítě s NKS a OMJ II.
10) Hudební činnosti a rozvoj grafomotoriky, principy Metody dobrého startu.
11) Hudební činnosti a rozvoj grafomotoriky, aplikace principů MDS.